Pentru a ne ghida în eforturile noastre, Dr. Reddy’s a adoptat un Cod de Etică în Afaceri (CEA),
care se aplică tuturor administratorilor săi, cadrelor de conducere și angajaților, indiferent de
funcția, sucursala sau locația lor. CEA stabilește principiile care trebuie să ghideze conduita
noastră și explică cum le putem aplica practic la locurile noastre de muncă și în relațiile cu
ceilalți – clienții noștri, colegii, asociații, autoritățile și mijloacele media.
În același timp, Compania se ghidează după regulile și legislația în vigoare pe diferite piețe, cu
scopul de a fi perfect compliant cu cerințele pentru domeniul farma. În acest sens Dr. Reddy’s
România este semnătura unui cod de marketing, care guvernează toate activitățile de promovare, în
concordanță cu principiile unanim acceptate de Corporație peste tot în lume și a codului de etică
APMGR (Asociația Producătorilor de Medicamente Generice din România), al cărei membru este din 2013.
În conformitate cu dispozițiile Ordinul MS nr. 194/2015, distribuitorii și producătorii de
medicamente trebuie să declare la ANMDM toate activitățile de sponsorizare, precum și orice alte
cheltuieli suportate în anul anterior raportării, pentru profesioniștii din domeniul sănătății,
organizații profesionale, organizații de pacienți și orice alt tip de organizații care desfășoară
activități referitoare la sănătatea umană, asistența medicală sau farmaceutică.